close
神啊!救救我吧。

當一個人睡得正熟的時候,被一個電話莫名驚醒相信誰都不會有太好的心情。

今朝六點幾先去瞓,唔夠十點八婆珊就打電話黎,聲衰衰咁同報料,叫我估下邊
個調黎我地總公司呢邊?

我大約有三秒鐘腦海程現真空狀態,阿姑啊…你晨雞咁早打黎問我邊個調去總公司?我Q知咩…
但是…三秒過後,我的大腦開始運作…心想…不會吧…不會是他吧?神啊!千萬別要是他。

唔使我開口答,八婆珊已經自動自覺報料,正正是我最最最唔想再見到o個。

八婆珊報完料之後,繼續用佢把賤賤格格架聲線想八掛下我知道消息後的反應…
我當然唔會比佢得程,詐詐埭話我仲要繼續瞓就收左佢線,

唉…仲邊鬼會瞓得著呀…天啊!你不用這樣玩我吧?我避他避到連msn都封了他,連他 send 比我的 e貓我都沒有打開黎睇,兼且將佢個e貓地址當成垃圾郵件處理。電話沒來電顯示的一律不接聽。


幸好因為我調回香港後就去左唔同部門,所以絕對唔會有公事上的接觸,以為可以安安樂樂避開到佢…唉…

我的惡夢又要再黎一次?不要吧!我真係一D都唔想係十年後上「尋找他鄉的故事」,我對德國沒興趣,
我對德國咸豬手都冇興趣,對你更加更加沒興趣,你搵個第二個對你有興趣的人吧!放過我好嗎?
arrow
arrow
    全站熱搜

    muqingxin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()